Bayram Yuva Anaokulu
Puan 5.0/4.40 (9 Yorum)
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu
  • Bayram Yuva Anaokulu

    Yorumlar Puan 5.0 / 4.40 (9 Yorum)

    avatar

    Hakan Dağ

    November 12, 2022, 5:05 PM

    Güler yüzlü kadronuz için sizlere çok teşekkür ederiz.İyi ki siz Bayram Yuva Ailesi :)

    avatar

    Aynur Uysal

    September 21, 2022, 1:27 PM

    Asla çocuğunuzu göndermeyin bina güzel Beyza öğretmenin haricinde yüzü gülen öğretmen yok hele ilayda öğretmen tam bi psikolojik vaka çocuklar huzur ister eğitimden önce orada yok

    avatar

    Mesut Numanoğlu

    May 14, 2022, 10:54 AM

    Biz çocuğumuzu tam gün verdik okula. 5 yaşında oğlumuz. Bizim oğlumuzun iletişim sorunu vardı. Okulda ki şefkat ilgi ve kardeşlik duygusu ile çocuğumuz iletişim sorunlarını çözdü. Öğretmenimiz Elif ve Semiha hanımdan Allah razı olsun. Onlar sayesinde çocuğumuz düzen sahibi oldu. Arkadaş sevgisi, paylaşmak, ev kuralları vb birçok konuda hayal edemeyeceğimiz kadar ilerleme kat ettik. Elif öğretmene çok ayrı parantez açmak lazım. Kendisi bir öğretmen değil, oğlumuzun resmen manevi annesi oldu. Çocuğumuza gösterdiği ilgi ve sevgi karşısında kendisine ne kadar tanzimde bulunsak azdır. Bayram yuva örf adet gelenek göreneklere uygun şekilde çocukları çok ama çok iyi yetiştiriyor. Kahvaltı ve yemek disiplini konusunda çok kısa sürede harikalar yarattıklarına bir baba olarak ben tanık oldum. Meryem hanım, Semiha hanım ve Elif öğretmene sonsuz teşekkür ederimi sunuyorum. Eğer bayram yuvaya evladınızı vermeyi düşünüyorsanız öğretmenlerle muhakkak tanışmalısınız. Onlar bu okulda öğretmen daha çok iyilik perisi gibi çalışıyorlar. Biz kendilerine teşekkür ettikçe onların cevabı hep “onlar bizim evladlarımız” oluyor.

    avatar

    Muzaffer Aran

    February 2, 2018, 9:36 AM

    Evimin hemen karşısı güzel bir Yuva