Çoçuklara çok değer veriliyor bence çok güzel bir yer 3 çocuğumda burada okudu hiçbir sıkıntıları olmadı çocuklarım burada öğrendikleri ingilizce ile benden daha güzel ingilizce konuşuyor
Her daim evlatlarımızı anne şefkati ile kucaklayan cok denenımli öğretmenler ile çalışan harika bir kurum... bir anne olarak kafanız rahat olsun derseniz teslim edin en kıymetlinizi arkanıza yaslanın.
Çok güzel gerek personelin ilgisi bilgisi güler yüzlü olmaları sorulan her türlü soruya bilgi alabilmeniz kafanıza takılan herhangi birseyin olmaması gayet memnun edici ve gerekse anaokulunun içindeki materyaller fiziki şartları son derece harika bahçesi falan çocukların eğlenebilmesi için gayret yeterli




















Musa Cura
Çok deneyimli personeli ile çocuklarımızı göz kırpmadan teslim edebileceğim bir anaokulu. Tüm öğretmenleri tebrik ederim. Çok iyi bir eğitim veriliyor.