Güzel ve temiz bir kuruluş çalışanları ise tecrübeli ve güler yüzlü
Görevlileri ve yöneticisiyle çok çok ilgili ve güzel bir yerdi kurban bağışı için gittik son derece güleryüzle ve ilgiyle işlemlerimizi yaptılar bağış makbuzu da veriyorlar .... 0 / 18 yaş arası yeni olmak kaydıyla her türlü bağış kabul ediliyormuş
Umarım bizde ailemize bir melekle. Döneriz kızıma kardeşle








Ia Natroshvili
Çok iyi.calican süper.dun gittim.cok beyandim.cucuklarada iyi bakiorlar .Allah'a emanet.❤️❤️❤️