• İzmir
  • Narlıdere
  • Altıevler
ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
Puan 5.0/3.90 (7 Yorum)
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU
  • ÖZEL İKİNCİ YUVAMIZ ANAOKULU

    Yorumlar Puan 5.0 / 3.90 (7 Yorum)

    avatar

    Özge Temel

    August 24, 2020, 7:19 AM

    İzmir’de isim yapmış denilen 2 büyük anaokulunu 2 çocuğumda tecrübe ettikten sonra gerçek eğitim veren çocuk seven mükemmel bir kurum buldum. 3 yıldır velisi olduğum kurumun ilkokuluna başlıyoruz. Gözü kapalı emanet edeceğiniz dürüst insanların olduğu bir okul. Ne desem az 🙏🏻

    avatar

    Satürn 484

    September 10, 2019, 11:07 AM

    Bu yazıyı yazmak için tam bir sene bekledim. Sinir anında olur yanlıştır diye düşündüm.Hep yazmaktan vazgeçtim. Bir senedir içimi kemirdi. Sonunda karar verdim. Tekerlekli sandalyede engelliyim. Rampa yolunu isteksiz tavırla açtılar. Rehberlik öğretmenine bir sözüm yok. Oranın müdürüyüm diye geçinen sarı saçlı 50 yaşlarında bir bayan var. İsmini maalesef hatırlamıyorum. Küçümser tavırlarla aşağıladı beni. Oğlum için buradayım diye tuttum kendimi. Bizi resmen kovdu gidin karabağlar şubemize dedi. Böyle küstah insanları görüşme için oturtmaları çok ilginç. Çocuklarınızı emanet edebilecek bir yer değil 🤷‍♂️.!!

    avatar

    Kürşat Ay

    May 23, 2019, 9:46 AM

    Titiz ve tecrübeli bir kadroyla çalışıyorlar. Yıllık gösterileri görkemli oluyor.

    avatar

    One life, live it Fatih özveren

    March 5, 2018, 6:25 AM

    Gerçekten mükemmel bir eğitim veriliyor. Öğretmenler genç dinamik ilgili alakali. Cocugumuzu 6 ay önce verdim şu anda 30 aylik ve kendi yasitlari arasında gerçekten büyük fark var mesela sıra bende demeyi ve beklemeyi öğreniyor vurmak ısırmak gibi eylemlerin kötü olduğunu öğreniyor. Bunları ebeveynler de verebilir ancak orada davranış haline getiriyor. Kesinlikle tavsiye ederim. El becerisi koordinasyon vs. Bunları saymıyorum bile .